niedziela, 27 maja 2018

Prośba

Proszę o informację zwrotną dotyczącą festynu szk.

6 komentarzy:

  1. mnie i Oli nie będzie w ten weekend w Zielonce. Ale mogę wcześniej przygotować zakładki do książek na stoisko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie!
    Bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    Zgodnie z ustaleniami z ostatniego (czwartkowego) zebrania Rady Rodziców dorzucam kilka jeszcze kwestii organizacyjnych (dla wszystkich z Państwa, którzy nie zaglądają do klasowej grupy messengerowej):
    - tak, jak co roku, do kafejki festynowej, każda z klas powinna dostarczyć 2 sałatki oraz 2 ciasta, które będą sprzedawane przez Radę Rodziców; powinniśmy ustalić które z mam (a może którzy spośród tatusiów) przygotują sałatki i ciasta; na chwilę obecną, jedną sałatkę zaoferowała Marta Godlewska, a jedno ciasto Ania Włodarczyk;
    - potrzebne są męskie siły do przygotowania samego festynu, tj.: w piątek (08.06.), około godz. 19:00 - przewiezienie i montowanie sceny oraz w sobotę (w dniu festynu) o godz. 8:00 - wyniesienie ławek, krzeseł, itp. ze szkoły, organizacja stoisk klasowych.
    Poproszono o 2-3 osoby z klasy (z każdej klasy), które przyjdą wcześniej pomóc przygotować dziedziniec szkoły do festynu.

    Pozdrowienia
    D. Ufel

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę w sobotę o ósmej rano ustawiać ławki w klasie 6tej, więc pomogę również z noszeniem naszych ławek.
    Na stoisku mogę stać od godziny 11-tej do 12-tej.(niestety jak zwykle przez dwie pozostałe godziny jestem u klasy szóstej). Postaram się kupić kolorowe włosy syntetyczne, żeby zaplatać warkoczyki. Jeżeli ktoś pokaże mi jak, mogę robić wszelkie inne czynności tudzież rękodzieła :)
    Proponuję, żeby ustalić godzinne dyżury po dwie osoby na naszym stoisku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę stać na stoisku od 10 do 11.

    OdpowiedzUsuń
  6. Drodzy Państwo. Kilka słów podsumowania o festynie i naszym stoisku.
    Co do ciast i sałatek to osoby, które się zgłosiły proszę po prostu o przekazanie ich do kawiarenki Rady Rodziców (dwa ciasta i ew. sałatki) po przyjściu na festyn.
    Co do naszego stoiska obecnie są następujące pomysły: 1. Zaplatanie włosów w warkoczyki oraz 2. tworzenie figur z długich balonów do modelowania (nie ma wśród nas specjalistów, ale jest duże przekonanie, że po pierwszych próbach będziemy na festynie raczyć wszystkich kwiatkami i jamnikami). 3. Prócz tego zebrało się trochę rękodzieła i gadżetów (rożnych firm i zakupionych) - proponujemy zrobić z nich loterię w której każdy los będzie wygrywał. 4. Chcemy też zrobić przy naszym stoisku kawiarenkę klasową z herbatą i kawą i ciastkiem, także po to aby móc razem posiedzieć. Będzie warnik, prośba aby przynieść trochę jednorazowych naczyń, ciasta itp.
    Gdyby ktoś miał jeszcze jakieś pomysły zapraszamy ... :-)
    Cały czas zbieramy ekipę do dyżuru, tak od 9.30 do końca festynu - myślę, że powinny być jednocześnie dwie osoby.
    Zgłoszenia jak dotąd:
    Kolejność dyżurów na stoisku ułożyła się następująco:
    9-10 Ania Hrynkiewicz;
    10-11 Agnieszka Bąk;
    11-12 Marta Godlewska i Agata Mijewska;
    12-13 Aneta Dudzik.
    Ja będą pewnie podczas całego festynu, ale ze względu na inne obowiązki przy stoisku raczej jako osoba druga.
    I na koniec ponawiam prośbę o pomoc ze strony Panów
    - w piątek (08.06.), około godz. 19:00 - przewiezienie i montowanie sceny
    oraz w sobotę (w dniu festynu) o godz. 8:00 - wyniesienie ławek, krzeseł.
    Pozdrawiam. Grzegorz Dudzik

    OdpowiedzUsuń